25 June 2012

Motivasi Diri

Salam. Ehem berhabuk pulak tengok blog ni. *tiup* 

Maka, tergendala niat nak habiskan lipat baju yang sedang berhimpit-himpit dalam bakul dan sedang menunggu untuk dibebaskan. Malangnya, mungkin baju-baju tu kena bersabar sedikit kerana kebebasan ditetapkan pada hari esok. Hew. Panjangnya mengomel. 

Alhamdulillah, syukur. 
Ini yang mampu aku ucapkan untuk menggambarkan betapa gembira nya aku dengan keputusan semester aku kali ini. Mungkin aku belum lagi dalam keadaan yang selesa dan aku jugak tidak akan terlalu selesa sangat ketika ini. Bila-bila masa aku akan jatuh dan jika aku ditakdirkan jatuh , aku berharap agar aku akan segera mempersiapkan diri untuk kejatuhan tu. Kun fa ya kun. Jadilah, lalu jadilah ia. 

Alhamdulillah,
Segala usaha aku menghadap laptop berjam lamanya untuk menambahkan ilmu di dada membuahkan hasil yang melegakan. :') Mungkin results yang aku dapat semester 2 ni tidak seberapa berbanding students yang lain tapi aku tetap bangga. Hee.

Oh ya, 
Harini aku dapat spec baru. woo, takleh bayangkan yang aku akan bergantung kepada cermin mata yang selama ni bagi aku menyusahkan aje. Ye la mana tak susah, aku ni dah lah careless, alahai nak kena jaga spec. Doakan tak cepat patah. Aku gerun mengadap bapak aku T.T

Friends, #ohmyenglish pulak hehehe.
Diorang very supportive. Bangga sekali dengan NWR. Actually, sebab Wawa lah aku results aku boleh meningkat. Bukan kata dia jadi lecturer aku twenty-four seven ke apa cuma sebab dia ni pandai sangat buat aku rasa nak bersaing. Bersaing secara sihat eh :) Serious, dia memang garang kalau time mengajar, kadang nak leleh jugak airmata tapi sebab dia ni garang lah, aku cepat tangkap apa dia ajar. hihi. Bukan dia je, Dila pun sama, dila dalam class memang aku rasa bersaing sangat dengan dia. Dia pun apa kurang. and zatty, nana, nina , pija etc . Semuanya pun power. Jangan mengalah. Jika kita jatuh hari ni tak mungkin kita akan jatuh selamanya, jika kita naik hari ni , tak semestinya kita tidak akan tergelincir. :')

Love,
Jangan disebabkan kegagalan kali ni menjatuhkan semangat awak. Patutnya jadikan kejatuhan tu sebagai satu semangat untuk mendaki kembali. Oh btw, awak tak jatuh, awak cuma tergelincir sikit. And, kite akan selalu jadi cheerleader awak hihi. Baik buruk awak tetap kita sayang. 

Okay the end; thankyou baca even ada yang mcam menguap sikit. Hihihi.

1 comment:

NWR said...

huehue nak belajar kena lah ada cabarannya tak? mcm kena marah dgn aku :P hihi.insya allah sem depan tk berapa nak marah dah.nak kurgkn marah hehe :) btw congratulations my dear! me love you.hihi