31 March 2012

Officially 9teen part(i)

Well, Assalamualaikum bloggers.

Rasa macam dah lama tak jengah blog ni. Harini baru terasa nak post new entry.
Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat ilahi kerana masih diberi kesempatan bernafas dan bergerak untuk melakukan kerja-kerja harian sebagai seorang anak dan pelajar.

19 years old? Ya Allah, dah membesar rupanya aku ni. So far everything went well. Jap check jap.

Family? - Alhamdulillah, in a superduper great condition.
Study? - Good.
Boyfriend? - In a loveydovey condition.
Friends? - Superb!

In short, everything okay! Oh yeah, sorry macam dah terlari sikit dari entry. Saya nak bagitahu ni, Jumaat lepas bersamaan 30 March 2012 maka genaplah 19 tahun umur saya. Happynyaa makin tua ==' Hew. 

Thankyou so much to my family , friends and also boyfriend. A lot of sweet memories sepanjang bulan March ni. Oops lupa lah, say hi to April. tiktoktiktok, eh eh dah April. Meaning that, another 2months plus lepas tu selesai sudah semester (ii) di MPCB. :)

Malas nak bebel panjang, padahal dah half dah aku berkarang. hehe. As usual, pictures ofcos ada, so that bloggers tkde lah boring nak baca apa aku ngomel macam Makcik Makonah sebelah rumah. checkidaud !

Birthday celebration at Mcd Semenyih.

Me with my gorg friends ♥

Picca lain akan diupload later. Sorry guys. xoxo.

No comments: