11 November 2011

#pun boleh

Sometimes kita mesti akan selalu terdengar soalan-soalan yang agak bodoh. Ehem, sometimes kita lah salah sorang, orang yang bertanyakan soalan bodoh tu hihi.

#1 Blackout.
Q- Eh, awak buat apa dalam gelap ni? Blackout eh?
A- Oh,awak taknampak ke saya tengah berenang dalam gelap ni?

#2 Study.
Q- Kau tengah study ke weh?
A- Taklah tengah tengok orang lawan sumo ni, nak join?

#3 Sakit perut.
Q- Awak kenapa? Sakit perut ke?
A- Saya mana ada sakit perut, saya just practice cara-cara nak dapatkan sixpacks.

#4 Menonton TV
Q- Awak buat apa tu? Tengok TV eh?
A- Thankyou sebab tolong jawabkan.

#5 Makan Nasi Ayam.
Q- Awak makan nasi ayam eh?
A- Eh ni bukan nasi ayam tapi nasi kambing

#6 Nama FB(Syamili Majid) *ehem promote*
Q- Nama awak apa ek? Syamili?
A- Awak salah orang ni, Syamili nama nenek saya, nama saya syamilo =.='

Bila kita fikir fikir kan balik, nampak bodoh kan soalan soalan yang ditanya apabila benda yang ditanya tu tertera di depan bijik mata :P

No comments: