26 November 2012

Job Di Rumah. Cepat!

Assalamualaikum. Ahlan Wa Sahlan.

*lap habuk* Lama betul rasanya tak membebel dekat blog.

Entry kali ni nak share kepada semua pembaca. Sharing is caring.
Ada tak yang dekat sini nak sangat duit tapi malas nak cari kerja luar, nak sangat kerja luar tapi banyak halangan seperti tiada transport dan sebagainya. Ya, ini lah jalan penyelesaiannya!

Ye, baru ni godek-godek lah internet ni, usha part-time job sana sini sementara tengah cuti sem ni. Suddenly, terjumpa satu website ni. Nampak menakutkan je nak tengok sebab ye lah panjang betul explanationnya. So, hati ni terbukak lah nak baca every single detail dalam website tu.

Website ni sesuai sangat untuk suri rumah or orang macam aku ni. Nak bekerja tapi banyak sangat halangan. Website ni bukan something mcm MLM, cari downline apa semua. Website ni adalah servis pekerjaan dalam rumah. Waah, ada yang rasa tertarik, menarik dan ditarik?? Hihihi.

Ha kerja dia mudah je, macam kerja dekat office bezanya semua kerja office tu akan di emailkan kepada kita setiap pagi pada pukul 8am dan gaji akan di bank in kan kepada anda melalui syarikat yang anda bekerja. Syarat kelayakan :



Kena Bayar?
Sebelum nak apply job ni. Ada yuran pendaftaran ye. Eh? Kenapa kerja kena bayar pulak? Certain people fikir ni mesti akan ada penipuan ni. Bukan bukan , ini adalah pembayaran upah bagi pihak agensi JobDiRumah. Sebab mereka akan membantu anda sepanjang anda bekerja ni. Mereka akan bagi latihan, maklumat dan bantu anda apply kerja. Sementara itu, harga yang di kenakan ialah RM50. Mahal? Ragu-ragu? Oh jangan risau, itu adalah pembayaran untuk upah pihak agensi dan juga kos untuk panduan asas dan video tutorial yang akan disediakan bagi membantu anda.

Tak mampu nak bayar?
Sini ada satu rahsia. Hihi. Mendaftar dengan harga yang murah iaitu dengan menjadi agen affiliate. Ha? Agen affiliate? Apa tu? Haa agen affiliate ni kerja dia mudah sangat, anda hanya perlu rajin. Rajin promosikan website JDR ni melalui facebook, email or rajin lagi tampal lah flyers dkt mana-mana. Dgn cara ni akan akan dapat komisen sebanyak RM20 untuk setiap yang mendaftar. Senang bukan? Kemudian, jika anda ingin menjadi pekerja yg mencari kerja di JDR, anda boleh beli guna link affiliate anda. Anda akan bayar RM50 pada permulaan dan kemudian akan ditolak RM20 untuk komisen anda. Bagaimana untuk menjadi agen? 

2. Pergi ke tab menu paling atas belah kanan > affiliate.
3. Isi apa yg diperlukan dan follow step.
4. Kemudian anda jalankan lah tugas anda sebagai agen dan boleh beli guna link affiliate anda sendiri :)

p/s : Pendaftaran percuma!


Masih ragu-ragu? Sila click link ini untuk lebih lanjut http://www.jobdirumah.com/syamilimajid.

Click jangan tak click, link tersebut akan membantu anda seratus peratus.

Jika anda serius mahu bekerja di rumah, anda perlu bertindak sekarang. Terutama untuk kaum hawa yang tidak bekerja dan ingin membantu suaminya. Pastikan anda memahami BAHASA INGGERIS.


1 comment:

Aqif said...

Promote gila gila ni. Hahahaha. Macam best tapi nak
Check email tu malas. Hahahahaha.