07 November 2011

15 things about me that you might not know.


1. Sangat berbangga dengan nama yang diberikan sejak lahir di bumi Allah ini. Kerana, SYAMILI. Nama yang jarang didengar or boleh dikatakan takde langsung since saya kindergarten, primary school, secondary school and also dkt college. Siapa tak bangga woo. Cop, ni dikira riak ke?=.=

2. Tangan tak pernah berenggang dengan my baby BB.Sebab ada boyfriend ke?Takdelah sebab Kim Kardashian selalu ber'tweet' dengan saya.

3. Suka kemas bilik.Tapi 5minit, eh tambah lagi 5 minit lah.So,jadi 10 minit lah kan? Tapi 10 minit lepastu dah rasa bilik boleh guna untuk letak periuk and kuali mama dah rasanya.:3

4. Paling benci lipat baju sebab bila lipat salah sikit je mesti nak kena bukak balik and betulkan. Btw,itulah Syamili. Kira habit ke eh buat camtu?Kalau habit, memang memenatkan!

5. Love to cook. Yes, absolutely! I really love to cook and i can cook well. Bangga lagi.

6. Graphic designer memang cita-cita dari dulu. Dulu? Oh bukan dari zaman tadika k.Tipu bonar kalau saya tahu apa itu graphic dari zaman tadika.

7. Suka hidu makanan before makan.Tak senonoh? So what?

8. If dah duduk rumah, laptop saya lah boyfriend kedua.Memang time tu real-boyfriend pun lupa KEJAP.

9. Sangat suka Leopard Print. Kalau bole dalam bilik, semua benda nak corak tu. Saya gila kan?Tahuuu.

10. Tak bole tengok orang buat muka seposen depan mata.Dalam hati nak je sepak-sepak but at the same time rasa kesian. Ok, adakah ini dikategorikan sebagai MEAN girl?

11. Suka stalk page orang.Ok ini jujur dari hati.Lagi-lagi kalau page boyfriend kiteee.Even dah bosan baca wallpost yang sama tapi apa kita kisah. Sumpah kau gedik Syamili -..-

12. Paling pantang kalau ada duit dalam poket. Hm faham-faham je laa kalau last check purse tu tinggal RM5.

13. Suka buat dua kerja dalam satu masa. Saya power?

14. Rambut sentiasa panjang.Tak suka potong rambut.If rimas baru potong, tu pun lepas sebulan, kemain menyesal rambut lambat tumbuh.

15.Saya tahu siapa diri saya, dan tidak memaksa anda untuk mempercayai semua perkara diaatas kerana semuanya bukan rekaan :) peace yo!

No comments: